پایگاه اتمی دختر پسرای ایرونی

اینجا تنها جاییه که میتونی راحت حرف دلتو بزنی

پایگاه اتمی دختر پسرای ایرونی

اینجا تنها جاییه که میتونی راحت حرف دلتو بزنی

نکات بسیار مهم برای مردانی که به دنبال همسر مطلوب هستند


Click this bar to view the full image.
103149 نکات بسیار مهم برای مردانی که به دنبال همسر مطلوب هستند

ازدواج یک اتفاق مهم در طول زندگی ما انسانها میباشد و کسی نمیتواند از اهمیت آن کم کند اما این اتفاق برای مردان از اهمیت بیشتری برخوردار است چون مردان علاوه بر انتخاب باید از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کنند در این مطلب چند نکته آموزنده برای شما آقایان که قصد خواستگاری دارید آورده شده است پس حتما مطلب را دنبال کنید….

استقبال بسیار مطلوب شما گرامیان [موافق و مخالف] از نکاتی که به دختر خانم‌های خوب توصیه شده بود، ضرورت ارائه‌ی هر چه سریع‌تر نکات لازم به آقا پسرها را اجتناب ناپذیر کرد. البته خواهشم این است که با دقت بخوانید و زیاد در پی جواب نباشید، آخه میدونید، یکی از عادت‌های رفتاری آقا پسرهای اینه که وقتی کسی باهاشون حرف می‌زنه، اون قدر تو فکر جواب هستن که اصلاً متوجه نمیشن طرف چی می‌گه. (تا اینجا رو خودمونی گفتم).

یکی از همین کاربران گرامی در کامنت خود لعنت خدا و رسول (ص) را حواله‌ی این حقیر سر تا پا تقصیر و کمتر از قطمیر کرده بود! می‌دانید چرا؟ چون از توصیه‌ی ما به دخترها مبنی بر که خودشان باشند و اداهای مردانه در نیاورند، چرا که پسرها شوهر گردن کلفت نمی‌خواهند، بلکه همسر لطیف می خواهند، چنین استنباط کرده بود که این نوعی ترویج ازدواج پسر با پسر است؟ حال چه ربطی دارد؟ من که نفهمیدم. به نظرم دنبال یک نکته برای جواب دادن بود، پیدا نکرد، اینطوری گفت. 

بقیه مطلب در ادامه

ادامه مطلب ...